1401-10-10 07:46
401
0
82774
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

9 دی تجلی روحیه انقلابی‌گری ملت ایران است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:9 دی تجلی روحیه انقلابی‌گری ملت ایران است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین  در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی و در جمع مردم بابصیرت بندرگز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: حضور مردم گلستان در سال ۱۳۸۸ یک روز زودتر از ۹ دی برای تجدید میثاق با ولایت به میدان آمدند که این مسئله مایه افتخار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ملت ایران صبور و شکور است و هیچ‌گاه از دفاع از انقلاب اسلامی نترسیده است، بیان کرد: مردم ایران همیشه در صحنه بودند که نمونه آن، حمایت از انقلاب اسلامی در حوادث اخیر بوده است.

گرزین یوم الله ۹ دی را روز شجاعت کم‌نظیر ملت ایران و روز پیروزی اراده اسلامی و ایرانی بر ۹ ماه هجمه قدرت‌های جهانی برای از بین بردن آرمانهای انقلاب اسلامی و مجاهدت های ملت بزرگ ایران برشمرد و افزود: دشمن همیشه سعی می‌کند ناامیدی را به جامعه تزریق کند.

وی از 9 دی به‌عنوان یادآور پیمان تاریخی ملت ایران یاد کرد و افزود: مردم در ۹ دی پیمان ناگسستنی با امام انقلاب بستند، ۹ دی یکی از قله‌های تجلی این روحیه انقلابی‌گری ملت ایران بود.

این مقام مسئول تاکید کرد: در حالی که استکبار جهانی با همه ایادی داخلی و خارجی خود به میدان آمده بود و سران استکبار به طور علنی از فتنه حمایت کرده بودند، مردم در 9 دی ماه بصیرت، عشق و علاقه خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند و بر توطئه‌های دشمن خط بطلان کشیدند.

گرزین با اشاره به اینکه دشمن فکر می کرد با به میدان آوردن نوجوانان و بانوان می‌تواند نظام اسلامی را از پا درآورد، تصریح کرد: حضور مردم عزیز در صحنه و شهادت بیش از ۸۰ شهید بسیجی و انتظامی عمق آرمانگرایی ملت ایران را نشان می‌دهد.

وی به پیشرفت‌های بی‌شمار ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و توضیح داد: یک نشریه آمریکایی سه سال گذشته، ایران را هفتمین ابرقدرت نامید، رشد علمی ایران ۱۱ برابر جهان است و ایران در آستانه جهش اقتصادی یک هزار میلیارد دلاری قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمن از پیشرفت ایران اسلامی و از زنانی که این شهدا و این دانشمندان را بپرورند هراس دارد، گفت: آنها در یک سال اخیر هر چه در توان دارند را برای گمراه کردن دختران جامعه ما خرج کردند اما حضور پرشور مردم در مناسبت‌ها و اتفاقات مختلف از جمله تشیع شهدای گمنام همه این نقشه‌ها را به هم ریخت.

اتتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.